Bodø domkirkes sangskole 50 år!

Kjære alle tidligere sangere i Domkirkens Sangskole! Vi ønsker å invitere inn tidligere sangere i sangskola til å være med på en stor jubileumskonsert lørdag 1. oktober.I 2020 skulle vi ha feiret at Sangskola var 50 år, men pga korona ble det umulig å gjennomføre.Så nå, to år senere er det endelig mulig for litt feiring. Og i disse dager med sjanser for kutt i tilskudd, føles det ekstra viktig å feire Sangskola 50++ år!Programmet blir som følgende:Fredag 30. September, øvelse og mingel med enkel bespisningLørdag 1. oktober øvelse og konsert kl 1700.Søndag gudstjeneste med sangskolekor, for de som ønsker å delta på det. Frist for påmelding er 23. september. Det koster 100,- for å delta, betales ved påmelding.

Påmeldingsskjemaet finner du her:

Påmeldingsskjema